Czy perfumy, które sprzedajemy są oryginalne
Gdzie jest moja przesyłka
Na jakie konto mam wpłacić pieniądze za zamówione produkty
Jakie są koszty wysyłki
Ile czasu będę czekać na dostarczenie zamówienia
Jakie są dostępne formy płatności
Jaki jest status mojego zamówienia
Jak sprawdzić dostępność danego produktu
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie
Czy można zarezerwować produkt
Czy mogę wysłać zamówiony produkt jako prezent bezpośrednio ze sklepu
W jakich godzinach dostarczane są przesyłki
Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście
Jak odzyskać hasło do konta w sklepie
Jak zmienić hasło do konta
Jak odebrać przesyłkę kurierską
Jak złożyć zamówienie
Jak wybrać produkt
Jakie są warunki dostawy
Jak mogę się skontaktować ze sklepem
Jak wykorzystać kupon promocyjny/podarunkowy
Czy perfumy, które sprzedajemy są oryginalne
Oświadczamy, iż wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne i pochodzą od sprawdzonych dystrybutorów!
Od 31-08-2007r. sprzedaż podrabianych towarów jest zagrożona karą grzywny lub karą pozbawienia wolności do lat dwóch
(karą pozbawienia wolności do lat pięciu w przypadku gdy sprzedawca uczynił sobie ze sprzedaży podrabianych towarów stałe źródło dochodu)
- zgodnie ze znowelizowanym art. 35 ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2003 r. nr 119, poz. 1117).
Jesteśmy świadomi tych sankcji i dlatego sprzedajemy tylko i wyłącznie oryginalne produkty od sprawdzonych dostawców.
Ponadto, do każdego zakupionego towaru dokładamy paragon (na życzenie fakturę VAT), będący dowodem zawarcia transakcji i podstawą dochodzenia wszelkich ewentualnych roszczeń.
Na dowód tego, iż prowadzimy zarejestrowaną działalność i sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty informujemy, iż jesteśmy po kontroli Inspekcji Handlowej, która została przeprowadzona w dniach 02.03.2009r. - 06.03.2009r. (Nr akt kontroli: DT-4210-28/09)
Kontrola była przeprowadzona pod kątem sprawdzenia:
- Legalności prowadzonej działalności,
- Umieszczenia na stronie internetowej niezbędnych informacji, wymaganych przepisami,
- Zbadania zgodności faktyczych cen towarów z podanymi na stronie internetowej,
- Rzetelności umieszczanych informacji o wyrobach,
- Zapisów w regulaminach lub wzorcach umownych, stosowanych przez przedsiębiorcę,
- Spełnienia przez produkty wymagań określonych w odrębnych przepisach.
(do góry)
Gdzie jest moja przesyłka
Po wysłaniu przez nas paczki, zostanie wysłany mail oraz SMS z unikalnym numerem zamówienia na dane kontaktowe podane w zamówieniu.
Na podstawie tego numeru będziemy w stanie zlokalizować przesyłkę.
Aby sprawdzić status przesyłki, skontaktuj się znami, podając otrzymany numer zamówienia.
W przypadku wysyłki kurierem UPS zostanie również wysłany mail z informacją o lokalizacji paczki.
(do góry)
Ile czasu będę czekać na dostarczenie zamówienia
Wszystkie przesyłki traktowane są priorytetowo.
Zamówienia realizujemy w jak najkrótszym czasie. Zazwyczaj paczkę wysyłamy w ciągu 24 godzin od:
- złożenia zamówienia dla przesyłek pobraniowych
- zaksięgowania wpłaty na koncie dla przesyłek płatnych przelewem.
Na czas dostarczenia zamówienia składają się:
- czas przyjęcia zamówienia do realizacji,
- czas realizacji oraz
- czas dostawy.
Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:
- dla płatności przelewem bankowym - po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym
- dla płatności kartą płatniczą lub z wykorzystaniem systemu PayU - w momencie uzyskania autoryzacji dla transakcji
- dla płatności przy dostawie - po potwierdzeniu zamówienia (podczas zamawiania, na ostatniej stronie z podsumowaniem)
Czas realizacji to najdłuższy z czasów dostępności
zamówionych produktów (podawany jest zawsze na stronie z wybranym produktem oraz podczas zamawiania).
Dostępność to czas, który upływa od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji i potrzebny jest na skompletowanie,
zapakowanie i nadanie danego produktu do wysyłki.
Czas dostawy to czas potrzebny na transport przesyłki z naszego magazynu do Ciebie (od momentu nadania do odbioru przez Ciebie).
Dla przesyłek kurierskich wynosi zwykle 1 dzień roboczy, dla przesyłek pocztowych 2 dni.
Ostateczny czas dostarczenia zamówionych produktów zależy od wybranego
sposobu dostawy, dostępności zamówionych produktów oraz formy płatności.
(do góry)
Jakie są koszty wysyłki
Przy składaniu zamówienia istnieje możliwość wybrania jednego z następujących sposobów wysyłki (podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT):
- Odbiór w punkcie: 6,00zł
- Odbiór w punkcie za pobraniem: 11,00zł
- Paczkomaty InPost 24/7: 8,00zł
- Pocztex Kurier48: 9,00zł
- Pocztex Kurier48 pobraniowy: 15,00zł
- przesyłka kurierem UPS: 16,00zł
- przesyłka pobraniowa kurierem UPS: 19,00zł
- odbiór osobisty w Toruniu (GRATIS), po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Zamówienia powyżej 300zł płatne przelewem wysyłamy na nasz koszt!
Strefa rozszerzona kuriera UPS
Do kosztu przesyłki doręczanej w strefie rozszerzonej (odległej), dolicza się opłatę dodatkową w wysokości 10zł. Opłata zostanie automatycznie doliczona podczas składania zamówienia. Poniżej prezentujemy wykaz kodów strefy rozszerzonej:
Zakres kodowy |
Zakres kodowy |
Zakres kodowy |
od kodu |
do kodu |
od kodu |
do kodu |
od kodu |
do kodu |
11131 |
11132 |
21515 |
21535 |
34521 |
34529 |
11210 |
11213 |
21580 |
21580 |
34531 |
34599 |
11408 |
11412 |
22105 |
22129 |
34604 |
34615 |
11423 |
11423 |
22135 |
22149 |
34731 |
34740 |
11430 |
11439 |
22151 |
22169 |
34787 |
34787 |
11505 |
11519 |
22176 |
22199 |
37610 |
37624 |
11536 |
11536 |
22202 |
22231 |
37628 |
37629 |
11603 |
11609 |
22233 |
22233 |
38221 |
38221 |
11612 |
11619 |
22236 |
22299 |
38224 |
38229 |
11630 |
11699 |
22304 |
22314 |
38231 |
38240 |
12205 |
12209 |
22411 |
22411 |
38309 |
38310 |
12240 |
12299 |
22420 |
22422 |
38313 |
38316 |
14503 |
14514 |
22425 |
22425 |
38453 |
38453 |
14522 |
14528 |
22435 |
22440 |
38461 |
38461 |
14531 |
14531 |
22443 |
22443 |
38517 |
38520 |
16004 |
16004 |
22456 |
22456 |
38531 |
38531 |
16040 |
16049 |
22505 |
22549 |
38541 |
38599 |
16104 |
16120 |
22557 |
22564 |
38604 |
38620 |
16123 |
16299 |
22604 |
22669 |
38704 |
38710 |
16306 |
16319 |
22674 |
22679 |
38713 |
38720 |
16326 |
16326 |
33384 |
33385 |
72204 |
72207 |
16505 |
16507 |
33387 |
33387 |
72306 |
72309 |
17111 |
17119 |
33391 |
33392 |
72341 |
72349 |
17305 |
17306 |
34221 |
34230 |
72401 |
72499 |
17313 |
17399 |
34332 |
34339 |
73220 |
73235 |
18231 |
18231 |
34360 |
34380 |
76012 |
76020 |
19321 |
19324 |
34383 |
34399 |
77304 |
77309 |
19326 |
19332 |
34405 |
34408 |
78411 |
78430 |
19412 |
19421 |
34431 |
34449 |
78450 |
78459 |
19506 |
19599 |
34452 |
34459 |
78512 |
78519 |
21104 |
21106 |
34461 |
34479 |
78530 |
78549 |
21202 |
21299 |
34482 |
34499 |
|
|
21508 |
21510 |
34512 |
34519 |
|
|
(do góry)
Jakie są dostępne formy płatności
Zapewniamy, że każda z dostępnych w sklepie Pachnij.pl form
płatności jest - dzięki odpowiednim zabezpieczeniom technicznym - w pełni bezpieczna.
W naszym sklepie dostępne są następujące formy płatności:
Przelew na wybrane konto bankowe:
92 1140 2004 0000 3302 3306 4922 (BRE Bank - mBank)
72 2490 0005 0000 4500 7223 2654 (Alior Bank)
50 1020 5558 1111 1806 5030 0079 (PKO BP - Inteligo)
98 1050 1979 1000 0090 6868 5099 (ING Bank Śląski)
Lemur Marek Lewandowski, ul. Zbożowa 63A/15, 87-100 Toruń
Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci maila z danymi niezbędnymi do wykonania przelewu.
Po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto, niezwłocznie realizujemy zamówienie, informując o tym mailem oraz SMSem.
W celu szybszej identyfikacji przelewu, prosimy w jego tytule podać nr zamówienia.
Gotówka przy odbiorze przesyłki.
Pieniądze zapłacisz kurierowi/listonoszowi doręczającemu przesyłkę.
Gotówka przy odbiorze osobistym.
W Toruniu istnieje możliwość osobistego odebrania przesyłki. Wówczas nie ponosisz kosztów związanych z wysłaniem towarów.
System płatności elektronicznych PayU
Wybierając taką formę płatności nie trzeba wypełniać żadnych danych związanych z przelewem (wykorzystane są dane podane podczas zamówienia).
Podczas dokonywania zamówienia, wystarczy na stronie z wyborem formy płatności wybrać swój bank.
Po zatwierdzeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę wybranego banku, gdzie po zalogowaniu się zostaną automatycznie uzupełnione wszystkie dane niezbędne do przelewu.
Autoryzacja dokonywana jest w centrum autoryzacyjnym poprzez połączenie szyfrowane protokołem SSL, a
dane karty płatniczej ani żadne inne informacje finansowe nie są przekazywane ani udostępniane dla sklepu.
Po autoryzacji otrzymujemy jedynie zaszyfrowaną informację o wyniku autoryzacji, by na tej podstawie móc zrealizować zamówienie.
Więcej o systemie elektronicznych płatności można poczytać na stronie http://www.payu.pl
(do góry)
Jaki jest status mojego zamówienia
Każde zamówienie złożone w naszym sklepie otrzymuje unikalny numer.
Numer ten jest później jednoznacznym identyfikatorem pozwalającym śledzić jego status.
Zamówienie przyjęte do realizacji uzyskuje status W REALIZACJI.
Przekazanie zamówienia do realizacji następuje:
- dla zamówień płatnych przy dostawie - po zatwierdzeniu zamówienia (na stronie z finalizacją zamówienia)
- dla zamówień opłaconych za pomocą systemu PayU lub kartą płatniczą - w momencie autoryzacji płatności
- dla zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu pełnej kwoty zamówienia na naszym koncie bankowym
Następnie zamówienie jest kompletowane, pakowane i przygotowywane do wysyłki. Uzyskuje wtedy status DO WYSYŁKI
i zazwyczaj tego samego dnia zostanie wysłane (wysyłka pocztą i kurierem odbywa się po południu).
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, będziesz o tym fakcie
poinformowany mailem wysłanym na adres, który podałeś podczas składania
zamówienia oraz SMSem, a zamówienie uzyska status WYSŁANO.
Dodatkowo, jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz śledzić status realizacji zamówienia po zalogowaniu do Twojego konta.
Zamówienie może również otrzymać status ANULOWANO. Dzieje się tak w następujących przypadkach:
- gdy przy wyborze płatności przelewem pełna kwota zamówienia nie zostanie zaksięgowana na naszym
koncie bankowym w czasie do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia
- gdy zrezygnujesz z realizacji zamówienia przed jego wysyłką
(do góry)
Jak sprawdzić dostępność danego produktu
Informacja na temat czasu wysyłki każdego produktu zawsze zamieszona jest na stronach z opisem danego produktu oraz na stronach z wynikami wyszukiwania. Możliwe są następujące statusy dla produktów:
- Wysyłka w 24h - produkt wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego od zatwierdzenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty
- Wysyłka konkretnego dnia - produkt wysyłamy w podanym dniu
- Produkt niedostępny - w danej chwili wybranego produktu nie ma na stanie oraz nie ma go u żadnego z naszych dostawców; takiego produktu nie można zamówić
(do góry)
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie
Zamówienia można składać telefonicznie pod nr telefonu 664 37 70 78 od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 17:00.
W pozostałych okresach przyjmujemy zamówienia za pomocą formularza na stronie sklepu lub mailowo.
(do góry)
Na jakie konto wpłacić pieniądze za zamówienie
Numer konta bankowego, na które należy dokonywać wpłaty, podany jest na stronie z potwierdzeniem zamówienia oraz w
wiadomości mail potwierdzającej złożenie zamówienia. Poniżej podajemy nasze numery kont bankowych (wpłaty można dokonać na dowolne konto):
Lemur Marek Lewandowski ul. Zbożowa 63A/15, 87-100 Toruń
92 1140 2004 0000 3302 3306 4922 (BRE Bank - mBank)
72 2490 0005 0000 4500 7223 2654 (Alior Bank)
50 1020 5558 1111 1806 5030 0079 (PKO BP - Inteligo)
98 1050 1979 1000 0090 6868 5099 (ING Bank Śląski)
(do góry)
Czy można zarezerwować produkt
Dodanie produktu do koszyka nie rezerwuje go.
Produkt jest automatycznie rezerwowany w momencie złożenia zamówienia i nie ma innej możliwości, aby go zarezerwować.
(do góry)
Czy mogę wysłać zamówiony produkt jako prezent bezpośrednio ze sklepu
Tak, na stronie z opisem produktu oraz na stronie z koszykiem widoczne są
dodatkowe opcje - możesz wybrać dla nich opakowanie ozdobne oraz wskazać inny adres dostawy. Dzięki temu ozdobnie
zapakowany prezent wyślesz bliskiej Ci osobie np. bezpośrednio do jej domu,
a faktura za zakup zostanie wysłana pocztą elektroniczną na adres mail podany w zamówieniu.
(do góry)
W jakich godzinach dostarczane są przesyłki
Przesyłki kurierskie dostarczane są w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00. Często kurier kontaktuje się telefonicznie z adresatem w celu ustalenia dogodnej godziny dostarczenia paczki.
Godziny doręczenia przez listonosza zależą od lokalnej placówki Poczty Polskiej. W niektórych miastach paczki dostarczane są również w soboty.
(do góry)
Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście
Jako sklep internetowy zajmujemy się wyłącznie sprzedażą wysyłkową
i nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Umożliwiamy jednak odebranie zamówionych produktów osobiście. W takim przypadku można dokonać przelewu przed odebraniem produktów lub zapłacić gotówką przy odbiorze.
Zamówione produkty odebrać można przy ul. Chrobrego 14 lub Zbożowej 63A/15 w Toruniu.
Ponieważ zamówione produkty muszą zostać dostarczone z magazynu do punktu odbioru, należy wcześniej ustalić termin odbioru.
(do góry)
Jak odzyskać hasło do konta w sklepie
Przy wpisywaniu hasła użytkownika rozróżniana jest wielkość liter.
Jeżeli zapomniałeś hasła do Twojego konta w naszym sklepie, to wybierz na stronie głównej opcję Moje konto,
a następnie wybierz opcję Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.
Podaj swój adres mail, do którego zapomniałeś hasła. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z nowym hasłem.
(do góry)
Jak zmienić hasło do konta
Aby zmienić Twoje hasło zaloguj się i w panelu głównym wybierz opcję Moje konto,
a następnie kliknij link Zmień moje hasło. Możesz też zaktualizować adres mailowy oraz nr telefonu
kontaktowego.
(do góry)
Jak odebrać przesyłkę kurierską
Każda przesyłka wysyłana ze sklepu Pachnij.pl jest w
odpowiedni sposób zabezpieczona przed uszkodzeniami w transporcie oraz
ubezpieczona do pełnej wartości. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy UPS, która świadczy od lat usługi
na najwyższym światowym poziomie. Ponieważ jednak wszystkich zdarzeń
losowych całkowicie wykluczyć nie można, poniżej przedstawiamy kilka
podstawowych reguł, których trzeba bezwzględnie przestrzegać przy odbiorze przesyłki od kuriera.
- Opakowanie, w którym otrzymasz przesyłkę, nie może być uszkodzone.
Jeżeli stan opakowania wzbudzi Twój niepokój, np. miałoby być zamoczone
lub rozdarte, nie odbieraj przesyłki, lecz wspólnie z kurierem sporządź
protokół szkody oraz niezwłocznie poinformuj nas o zdarzeniu. Odpowiedni formularz kurier ma zawsze przy sobie.
- Jeżeli przesyłka zostanie dostarczona w niezniszczonym opakowaniu,
wtedy - jeśli dostawa jest za pobraniem, ureguluj należność i sprawdź jej zawartość. Jeżeli zdarzyłoby
się, że zawartość opakowania nie zgadza się z Twoim zamówieniem, to zgłoś nam problem.
- Pamiętaj, aby kopię protokołu zachować dla siebie. Poinformuj nas o
zdarzeniu w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu dostarczenia przesyłki.
Przestrzeganie powyższych reguł gwarantuje Ci bezpieczeństwo oraz - w
przypadku wystąpienia szkody - sprawne rozpatrzenie reklamacji i szybką
pomoc.
(do góry)
Jak złożyć zamówienie
Zamówienia można składać przez Internet na stronach sklepu Pachnij.pl, telefonicznie, mailowo lub poprzez komunikator gadu-gadu.
Wszystkie dane kontaktowe są podane na każdej stronie sklepu - w boksie Kontakt w lewym górnym rogu oraz na stronie Dane kontaktowe.
Formularz zamówienia został dobrany w taki sposób, aby w najszybszy i najprostszy sposób bezpiecznie poprowadzić Cię przez proces zakupów.
Po dokonaniu wyboru produktów, które zamierzasz kupić i dodaniu ich do koszyka kliknij przycisk Zamawiam!
Jeśli to Twoje pierwsze zakupy w naszym sklepie, to wybierz Załóż konto.
Przy kolejnym zamówieniu lub po rejestracji zaloguj się podając swój adres mail oraz hasło.
Zachowaj staranność
przy wypełnianiu danych adresowych. Niepoprawne lub niekompletne dane
adresowe mogą spowodować brak realizacji zamówienia. Sklep Pachnij.pl nie
ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta w zamówieniu błędnych, niepełnych lub nieprawdziwych danych.
Po podaniu/wybraniu adresu dostawy wybierz jeden z
dostępnych dla danego zamówienia sposobów dostawy.
Następnie wybierz najlepszą dla siebie formę płatności, jeszcze raz
zweryfikuj dane i potwierdź zamówienie. Jeśli wybrałeś opcję płatności
kartą kredytową, zostaniesz bezpiecznie przekierowany na strony centrum
autoryzacji w celu dokonania płatności. Po dokonaniu płatności w
centrum autoryzacji zostaniesz ponownie przekierowany na stronę sklepu,
gdzie uzyskasz potwierdzenie zamówienia. Bez względu na wybór formy
płatności wyślemy do Ciebie maila z potwierdzeniem i szczegółami
zamówienia. Zapoznaj się uważnie z jego treścią, gdyż w mailu tym
dostaniesz potwierdzenie zamówionych produktów oraz podsumowanie
warunków zamówienia.
Do czasu wysyłki, zamówienie można anulować mailem bądź telefonicznie. Wystarczy podać numer zamówienia i swoje dane kontaktowe.
Ze względu na szybkie wysyłanie paczek, rezygnacja z niewysłanego jeszcze zamówienia musi zostać zgłoszona niezwłocznie.
W sytuacji, gdy paczka zostanie już wysłana, masz prawo odesłać na swój koszt zakupiony towar, po wcześniejszym odebraniu paczki.
(do góry)
Jak wybrać produkt
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany asortyment był aktualny
oraz odzwierciedlał oczekiwania naszych Klientów. Wszystkie produkty
prezentowane na naszych stronach posiadają opis oraz zdjęcie (z wyjątkiem testerów). Staramy
się również, by prezentowane opisy produktów były aktualne i kompletne.
Interesujący Cię produkt możesz wyszukać korzystając z
naszej wyszukiwarki, przeglądać, sortować i filtrować produkty wg nazwy,
kategorii, producenta, ceny itp. Możesz również zobaczyć, co
najchętniej kupują (Bestsellery) i oglądają (Poszukiwane) inni
Klienci. Po wybraniu konkretnego produktu możesz zobaczyć jego cenę,
dostępność, opis oraz opinie innych Klientów.
Na stronach Pachnij.pl zawsze podajemy aktualną cenę oraz dostępność produktu.
(do góry)
Jakie są warunki dostawy
Obecnie zamówione produkty dostarczane są wyłącznie na terytorium
Polski. Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Pocztex, UPS i InPost.
Kurier zwykle dostarcza przesyłki w czasie nie dłuższym niż 2 dni
robocze od momentu wysłania jej ze sklepu.
Dodatkowo masz możliwość śledzenia statusu przesyłki
oraz uzgodnienia z kurierem dogodnej dla Ciebie godziny jej
dostarczenia. Należy jednak pamiętać, że firma kurierska dostarcza
przesyłki w godzinach od 9:00 do 18:00 w dni robocze.
(do góry)
Jak mogę się skontaktować ze sklepem
Aby skontaktować się z nami najlepiej skorzystaj ze strony Dane kontaktowe.
Każda otrzymana wiadomość traktowana jest z należytą uwagą. Dołożymy starań, aby
odpowiedzieć Ci w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli jesteś
zarejestrowanym Klientem i masz pytania odnośnie złożonego przez siebie
zamówienia, to w korespondencji z nami posługuj się nadanyn numerem zamówienia.
(do góry)
Jak mogę wykorzystać kupon promocyjny/podarunkowy
Kupony promocyjne mogą zostać wykorzystane jedynie w sklepie internetowym Pachnij.pl
Kupon promocyjny/podarunkowy pomniejszy wartość zamówionych produktów
o przyznaną kwotę lub procent rabatu. Kod kuponu możesz wpisać odpowiednio w pole Kupon promocyjny na stronie z wyborem formy płatności.
Kupony promocyjne (rabatowe) mogą służyć jedynie uzyskaniu rabatu na zakup
produktów i nie można ich wymienić na pieniądze. Kupony promocyjne nie podlegają obrotowi handlowemu.
(do góry)
|