| 
      | 
      
        |  |  
      
        |  |  
  
    | 
          
            |  |  |  
            |  |  
            | 
  
    | 
  
    |  |  
    | ...jest pusty |  
    |  |  |  |  
            |  |  
            |  |  |  |  | 
| Bourjois Twist Up The Volume tusz do rzęs Ultra Blue 8ml 
 |  
        | 
 |  
| 
 |  
        | 
      
        |  |  
| Maskara Twist Up The Volume marki Bourjois jest teraz dostępna w ultraniebieskim kolorze! Jej wyjątkowa szczoteczka 2 w 1, dzięki obrotowej końcówce pozwala uzyskać różne efekty. W pozycji pierwszej szczoteczka wydłuża i unosi rzęsy, a w drugiej nadaje im niezwykłą objętość już przy pierwszym pociągnięciu. Zakochaj się w wyjątkowym niebieskim, makijażu oczu - ciesz się spektakularnym efektem przez cały dzień! Ultralekka formuła pozwala na budowanie efektu, a wykorzystana w niej technologia zwiększająca objętość zapobiega powstawaniu grudek i rozmazywaniu. Urzekaj niewymuszonym szykiem i stwórz modny w tym sezonie look przesycony błękitem. Podkreśl oczy kredką Contour Clubbing w odcieniu Bleu Neon i rozświetl wewnętrzne kąciki oczu kultowym cieniem do powiek Little Round Pot. Na koniec podkreśl rzęsy niebieskim tuszem Twist Up The Volume, aby wydłużyć je i pogrubić oraz nadać im piękny, wyrazisty kolor. Bourjois - to kultowa francuska marka, która już od 160 lat czerpie inspirację z paryskiego szyku oraz radości towarzyszącej dbaniu o urodę. Dodajemy kobietom pewności siebie oraz odwagi do tego, by pokazywać swoją figlarną stronę i bez skrępowania eksperymentować z makijażem - wierzymy, że im lepiej się bawisz, tym większym pięknem promieniujesz. Marka Bourjois - obecna na 39 rynkach w różnych zakątkach świata - zyskała renomę jednego z czołowych ekspertów w dziedzinie innowacji makijażowych i koloru. Tworzymy produkty - takie jak róże Little Round Pot czy tusze do rzęs Twist Up The Volume - których zadaniem jest wprawić Cię w doskonały nastrój. - Głęboki niebieski odcień. - Szczoteczka 2 w 1 pomaga uzyskać efekt pogrubionych, zagęszczonych oraz precyzyjnie rozdzielonych rzęs.
 - Produkt został przetestowany okulistycznie.
 - Odpowiedni dla osób o wrażliwych oczach oraz noszących szkła kontaktowe.
 Stosowanie:  Przekręć końcówkę, by zmienić szczoteczkę i wybierz swój ulubiony efekt. Pozycja 1 szczoteczki pozwoli Ci wydłużyć i unieść rzęsy, a w pozycji 2 - nadać im niewiarygodną objętość. Jeśli chcesz uzyskać efekt idealnie rozdzielonych i bajecznie gęstych rzęs, użyj obu ustawień. Nałóż maskarę od nasady po same końce górnych rzęs i delikatnie przeciągnij szczoteczką po dolnych rzęsach.
 
 |  
        |  |  
        | Data dodania produktu do sklepu: 23/08/2025. |  
        |  |   
      
        |  |   
| 
	
	
	
	
 
              
                | 
  
    | 
  
    |  |  
    | Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji - bądź pierwszy! |  
    |  |  |  |  
                |  |  
        |  |  
        | Napisz swoją recenzję: |  
        |  |  
                    |  |  
                |  |  
 
| 
  
    | Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również: |  |  
 
| Przy składaniu zamówienia istnieje możliwość wybrania jednego z następujących sposobów wysyłki (podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT): - Odbiór w punkcie: 6,00zł
 - Odbiór w punkcie za pobraniem: 11,00zł
 - Paczkomaty InPost 24/7: 8,00zł
 - Pocztex Kurier48: 9,00zł
 - Pocztex Kurier48 pobraniowy: 15,00zł
 - przesyłka kurierem UPS: 16,00zł
 - przesyłka pobraniowa kurierem UPS: 19,00zł
 - odbiór osobisty w Toruniu (gratis), po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym.
 
 Zamówienia powyżej 300zł płatne przelewem wysyłamy na nasz koszt!
 
 Konta bankowe:
 92 1140 2004 0000 3302 3306 4922 (BRE Bank - mBank)
 72 2490 0005 0000 4500 7223 2654 (Alior Bank)
 50 1020 5558 1111 1806 5030 0079 (PKO BP - Inteligo)
 98 1050 1979 1000 0090 6868 5099 (ING Bank Śląski)
 
 |  |  |  |   
| Nasza perfumeria internetowa oferuje perfumy, wody perfumowane, wody toaletowe, dezodoranty, testery: Dior, Hugo Boss, Kenzo, Calvin Klein, Chanel, Paco Rabanne, Armani, markowe tanie perfumy, Versace, Azzaro, Puma, Elizabeth Arden, Givenchy, Davidoff, Nina Ricci, Jennifer Lopez.
 |  |  |